لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC

اگر به دنبال یک لپ تاپ قوی و قدرتمند هستید که امکانات بسیار زیادی داشته باشد و البته ظاهر جذاب و زیبای آن نیز چشم شما را به خودش خیره نماید، به شما پیشنهاد می شود لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC را خریداری نمایید.

در نگاه از سایت ها و منابع مختلف شاید قیمت این محصول را کمی بالا بدانید اما در ادامه در نمایندگی ایسوس به بررسی مشخصات فنی و ظاهری آن می پردازیم تا به خوبی متوجه شوید خرید این لپ تاپ چقدر می تواند برای شما مناسب باشد و البته از نظر اقتصادی ارزشمند.

 

امکانات و ویژگی های ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC

یکی از مهم ترین ویژگی های لپ تاپ های شرکت ایسوس استفاده از بدنه کاملاً فلزی می باشد که در این مدل نیز شاهد ادامه این روند هستیم.

در لپ تاپ های ایسوس جنس بدنه باعث می شود تا خلاقیات و طراحی های ظاهری دستگاه به خوبی نمایش داده شود و همین موضوع لپ تاپ های ایسوس را از نظر ظاهری در میان دیگر برند ها در رتبه های بالایی قرار داده است.

اعداد بسیار عالی و شگفت انگیزی برای وزن و ضخامت این لپ تاپ در نظر گرفته شده است تا آن را برای همه اقشار جامعه که به دنبال زیبایی، قدرت و کیفیت بالا هستند مناسب جلوه دهد.

در ساخت این محصول سعی شده است تا ساختار به گونه ای لحاظ شود که شاهد ضخامت 16 میلی متری باشیم.

این ضخامت کم باعث شده است تا حجم و وزن دستگاه نیز کاهش پیدا کرده و شاهد یکی از سبک ترین لپ تاپ ها ی امروزی با وزن تقریب 1 کیلوگرم باشیم.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC با الهام از لپ تاپ های UX391 و UX480  محصول همین شرکت ساخته شده و از فناوری منحصر به فرد ایسوس که Num. Pad صفحه کلید را بر روی تاچ پد نمایش می دهد بهره می برد.

کیبورد دستگاه از نوع جزیره ای بوده و امکان تایپ سریع و آسان را به کاربران می دهد.

بررسی های بخش تعمیرات لپ تاپ ایسوس نشان میدهد این کیبورد دارای نور پس زمینه می باشد تا کسانی که از لپ تاپ در محیط های با نور کم استفاده می کنند به مشکلی برخورد نکنند.

از نظر صدا نیز با توجه به استفاده از بلندگوی های استریو با کیفیت می توان صدای پخش شده از لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC را با وضوح بالا به راحتی شنید.

 

ویژگی های نمایشگر لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC

شاید اگر بدانیم در ساخت لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC از نمایشگر 13 اینچی استفاده شده است کمی اعداد آن در ضخامت و وزن را غیر قابل باور تر بدانیم.

در ساخت این نمایشگر 13 اینچی از فناوری IPS استفاده شده است.

با استافده از این فناوری میدان دید گسترده تری در اختیار افراد قرار می گیرد تا بتوانند به راحتی از این لپ تاپ برای انجام کار های گرافیکی و بازی های سنگین استفاده نمایند.

علاوه بر این نمایشگر دسنگاه به گونه ای است که امکان کار کردن در محیط های با نور مستقیم خورشید را نیز به افراد می دهد.

این نمایشگر از کیفیت تصویر FULL HD بهره می برد و تصاویر را با وضوح و روشنی بسیار بالای نمایش می دهد.

 

قدرت پردازنده و بررسی رم دستگاه

پردازنده Core i7

شاید درصد بالایی از قیمت محصول را بتوان به قدرت و سرعت بالای آن به دلیل استفاده از یکی از به روزترین و بهترین پردازنده های بازار دانست.

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC از پردازنده core i7 شرکت اینتل و مدل 10510U استفاده می کند که به کاربران دستگاه اجازه می دهد تا به راحتی فایل های مختلف را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایند.

این پردازنده با چهار هسته مجازی و 4 هسته حقیقی در کنار رم 16 گیگابایتی راندمان کاری دستگاه را بالا برده و باعث می شود تا بتوان نرم افزار های مختلف مانند بازی های سنگین را با دستگاه اجرا نمود.

علاوه بر این در ساخت این لپ تاپ از یک پردازنده مجزا استفاده شده است تا بتواند از این طریق نیاز کسانی که به دنبال طراحی و کار های گرافیکی با این محصول هستند را به خوبی برطرف نمود.

این پردازنده گرافیکی از مدل NVIDIA Geforce MX250 بوده و دارای 2 گیگابایت حافظه رم اختصاصی نیز می باشد.

برای حافظه داخلی لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX333FLC نیز 512 گیگابایت از نوع SSD قرار گرفته است که می تواند سرعت و ظرفیت بالاتری را برای ذخیره فایل ها در اختیار کاربران قرار دهد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه و البته امکانات ارتباطی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پورت HDMI

یک عدد پورت USB2.0

یک عدد پورت USB3.0

یک عدد پورت USB Type-C

تاچ پد چند لمسی

کارت حافظه

باتری سه سلولی با ظرفیت شارژ دهی 3 تا 7 ساعت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در email

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیر لپ تاپ